elidek
Το ερευνητικό έργο υποστηρίχτηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της Δράσης «2η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση των μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών» (Αριθμός Έργου: 3607)

Unclickable Πρεμιέρα

Το «Unclickable» είναι ένα ντοκιμαντέρ που εξερευνά τον σκιερό κόσμο της απάτης στις ψηφιακές διαφημίσεις, σκηνοθετημένο από τον Έλληνα Μπάμπη Μακρίδη. Η ταινία θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στις 10 Μαρτίου 2024. Η ιστορία επικεντρώνεται σε ένα πρώην στέλεχος τεχνολογίας που συγκεντρώνει μια ομάδα προγραμματιστών για να δημιουργήσει μια απάτη ψηφιακής διαφήμισης, εξαπατώντας διαφημιστές υψηλού προφίλ κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ το 2020. Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει τη σκοτεινή πλευρά της ψηφιακής διαφήμισης και τον αντίκτυπό της στη δημοκρατία, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την ευθύνη των τεχνολογικών γιγάντων όπως η Google και το Facebook. Η παραγωγή περιλαμβάνει συνεργασίες από εταιρείες στην Ελλάδα, την Κύπρο και τις ΗΠΑ, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για την ηλεκτρονική απάτη και την προστασία των καταναλωτών.
Πηγή:
Εξωτερικός σύνδεσμος
Εκδήλωση:
Unclickable Πρεμιέρα
Μέσο:
Home
Ημ/νία:
10-03-2024
Κοινό:
Ενήλικες και επαγγελματίες του τομέα της τεχνολογίας και της διαφήμισης, φοιτητές κινηματογράφου, και γενικότερα το κοινό που ενδιαφέρεται για κοινωνικά θέματα.
Πόλη:
Θεσσαλονίκη
Χώρος:
Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Κατηγορίες:
Μέθοδοι:
Θεματολογία: