elidek
Το ερευνητικό έργο υποστηρίχτηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της Δράσης «2η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση των μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών» (Αριθμός Έργου: 3607)

Unclickable: Η Επιδημία της Ψηφιακής Διαφημιστικής Απάτης

Η ταινία ντοκιμαντέρ "Unclickable" του Μπάμπη Μακρίδη κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και εξερευνά την επιδημία της ψηφιακής διαφημιστικής απάτης. Μέσα από μια σειρά συνεντεύξεων και αναλύσεων, ο σκηνοθέτης αποκαλύπτει πώς οι απατεώνες του διαδικτύου εκμεταλλεύονται την αδυναμία των χρηστών και των εταιρειών, δημιουργώντας ψεύτικες ιστοσελίδες και διαφημίσεις που παραπλανούν το κοινό. Η ταινία αναδεικνύει την απλότητα με την οποία μπορεί κάποιος να στήσει μια απάτη, χωρίς να είναι απαραίτητο να είναι ειδικός χάκερ. Ο Μακρίδης, με τη βοήθεια της ομάδας του, καταγράφει τη διαδικασία της απάτης, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα τις συνέπειες που έχει αυτή στην κοινωνία και την οικονομία. Η ταινία είναι επίκαιρη και πολιτική, καθώς θίγει ζητήματα που αφορούν τη δημοκρατία και την ασφάλεια των πολιτών στον ψηφιακό κόσμο.

Σχετικά δημοσιεύματα:

Unclickable: Η Επιδημία της Ψηφιακής Διαφημιστικής Απάτης - pride.gr

Σχετικά ονόματα:


Χάρτης:

Ημ/νία:
26-02-2024
Κοινό:
Ενήλικες και νέοι ενδιαφερόμενοι για την ψηφιακή ασφάλεια και την κοινωνική δικαιοσύνη
Πόλη:
Θεσσαλονίκη
Χώρος:
Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Κατηγορίες:
Μέθοδοι:
Θεματολογία: