Unclickable: Το Ντοκιμαντέρ Απάτη
Το «Unclickable» είναι το πρώτο ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει τον σκοτεινό κόσμο της ψηφιακής διαφημιστικής απάτης. Δημιουργήθηκε από τον σκηνοθέτη Μπάμπη Μακρίδη και παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Η ταινία ακολουθεί μια ομάδα ανθρώπων που, κρυμμένοι σε ένα υπόγειο στο Μαρούσι, σχεδιάζουν να εξαπατήσουν τα επιτελεία των υποψηφίων στις αμερικανικές εκλογές του 2020, Τραμπ και Μπάιντεν, δημιουργώντας ψεύτικες ιστοσελίδες και πλαστό traffic. Ο Γκι Κριέφ, πρώην CEO της Upstream, είναι ο βασικός χαρακτήρας της ταινίας, ο οποίος αναλαμβάνει τον ρόλο του ερευνητή-ντετέκτιβ. Η ταινία καταγράφει την προσπάθεια της ομάδας να αποκαλύψει την απάτη και τις συνέπειές της για την πολιτική επικοινωνία και τη βιομηχανία διαφήμισης. Μέσα από συνεντεύξεις και ζωντανές καταγραφές, το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει την αδράνεια των αρχών και την ανάγκη για δράση κατά της ψηφιακής απάτης.
Σχετικά δημοσιεύματα:
Unclickable: Το Ντοκιμαντέρ Απάτη - kathimerini.grΣχετικά ονόματα:
Χάρτης:
- Ημ/νία:
- 11-03-2024
- Κοινό:
- Ενήλικες, επαγγελματίες του τομέα της τεχνολογίας και της διαφήμισης, φοιτητές και ενδιαφερόμενοι για την ψηφιακή ασφάλεια.
- Πόλη:
- Θεσσαλονίκη
- Χώρος:
- Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
- Κατηγορίες:
- Μέθοδοι:
- Θεματολογία: